KAMPANJE ZA STRANA TRŽIŠTA
KAMPANJE ZA STRANA TRŽIŠTA
Mnoge od naših kampanja realizovali smo i za tržišta drugih zemalja.
Više o kampanjipogodi najviše parova i osvoji soma
BALKAN BET
Balkan bet nagrađuje onog ko pogodi najviše sportskih parova, a mi izgleda nešto nismo dobro razumeli, pa smo gađali- ljubavne parove.
Više o kampanjinovogodišnja beoforija
CONFLUENCE
Novogodišnjom kampanjom za BEO shopping centar, uspeli smo da prazničnu euforiju pretvorimo u BEOforiju, kupovinu bez stresa.
Više o kampanjiKAD POŽELIM DA JE SVE PO MOM
CONFLUENCE
Mercator centar je želo da proslavi 18. rođendan, a mi smo im priredili žurku za celu godinu. Lansirali smo kampanju pod sloganom Kad poželim da je sve po mom i promenili kompletan vizuelni identitet brenda.
Više o kampanjiLAJVOVSKO SRCE
BALKAN BET
Balkan Bet je odlučio da nagradi sve igrače koji se klade lajv, a mi smo razvili upečatljivu kampanju pod sloganom: “Pokaži lajvovsko srce! Lajv se kladi, poklon tiket zaradi!”
Više o kampanjiOKRENI NOVI LIST
IKEA
IKEA katalog se preselio online, a mi smo pronašli način da ljubiteljima kataloga to saopštimo na zanimljiv i duhovit način.
Više o kampanji1000 ZAŠTO, 1 BEO
CONFLUENCE
Kampanjom za otvaranje BEO shopping centra trebalo je da istaknemo sve prednosti novog objekta i da se potpuno odvojimo od konkurencije.
Više o kampanji100 SPINOVA ZA DŽ
BALKAN BET
Balkan Bet je odlučio da časti sve nove igrače onlajn kazina sa 100 besplatnih spinova, a mi smo imali kratak rok da napravimo upečatljivu i efikasnu kampanju.
Više o kampanjiPOŠALJI PORUKU KOJA OBARA S NOGU
MARS
Znamo da nije uvek lako pokazati ljubav, zbog toga smo u okviru Orbit kampanje „Sjaj koji privlači“ osmislili platformu koja je imala cilj da nas podrži i ohrabri u nameri da pokažemo ljubav na jedinstven način.
Više o kampanjiSOČNA DA IZNEVERUJEŠ
MARS
Juicy Fruit žvake su se vratile na tržište Balkana, a mi smo se potrudili da taj povratak bude u velikom stilu. Da izneveruješ!
Više o kampanjiIKEA NOĆNI KLUB
IKEA
U Srbiji, Hrvatskoj i Rumuniji organizovali smo IKEA Festival dobrog sna, pod nazivom IKEA Noćni klub.
Više o kampanjiVEČITI DERBI: KUCE ILI MACE
MARS
Svi znamo za decenijska rivalstva Zvezde i Partizana, Bitlsa i Stonsa, Rijane i Bijonse, ali jedno rivalstvo je starije od svih njih.
Više o kampanjiKO JE REK’O DA JE IKEA DALEKO?
IKEA
Kod velikog broja Beograđana stvorena je percepcija da je robna kuća IKEA daleko i da se do nje teško stiže.
Više o kampanjiPROBAJ. LAKO JE.
MARS
Maltesers čokoladne kuglice prvi put su došle na naše tržište.
Više o kampanjiNAVIJAJ UZ M&M’s
MARS
Zadatak je bio da brend m&m’s dodatno pozicioniramo kao slatkiš koji se konzumira u prilikama kao što je druženje sa prijateljima i gledanje televizije.
Više o kampanjiMILIONI RAZLOGA ZA OSMEH
MARS
Za Orbit već dugo radimo veliki broj nagradnih igara koje realizujemo na različitim tržištima u regionu.
Više o kampanjiNAPRAVI SLAVU O KOJOJ SE PRIČA
IKEA
Period slava je prilika da se IKEA dodatno približi potrošačima u našoj zemlji, da se pokaže koliko je njena ponuda praktična, povoljna i namenjena širokoj ciljnoj grupi.
Više o kampanjiALWAYS TRAINING
REEBOK
Povodom lansiranja globalne Reebok kampanje Always training, kreirali smo video sa popularnom glumicom Ninom Seničar u glavnoj ulozi.
Više o kampanjiKUPI ORBIT I OSVOJI
MARS
U okviru globalne kampanje “Vreme je da zablistaš” brenda Orbit, osmislili smo nagradnu igru i organizovali je na pet tržišta regiona.
Više o kampanjiLANSIRANJE PROJEKTA THE RESIDENCES AT THE ST. REGIS BELGRADE
St.Regis
Dolazak čuvenog brenda St.Regis u našu zemlju obeležili smo velikim eventom, u kom smo promovisali projekat The Residences at the St. Regis Belgrade.
Više o kampanjiU DRUŠTVU ŠAMPIONA
BEKO
Zadatak je bio da poboljšamo imidž Beko brenda kao premium partnera Fudbalskog kluba Barselona.
Više o kampanjiOTVARANJE OVIESSE KIDS RADNJE
OVIESSE
Otvaranje dečije radnje brenda Oviesse u TC Delta City bilo je jedno od najupečatljivijih u OVS mreži.
Više o kampanjiNEOVLAŠĆENI SERVIS MOŽE BITI OPASAN
MERCEDES
Brend Mercedes je želeo da promoviše korišćenje ovlašćenih servisa za održavanje vozila.
Više o kampanji