Projekat Kampanje za strana trzista

KAMPANJE ZA STRANA TRŽIŠTA

KAMPANJE ZA STRANA TRŽIŠTA

Mnoge od naših kampanja realizovali smo i za tržišta drugih zemalja.

Više o kampanji

hoćeš da menjamo mesta?

LIDL

Cilj ove kampanje bio je preneti poruku da su ova mesta s razlogom rezervisana i da je bahato parkiranje samo još jedna od poteškoća za osobe sa invaliditetom.

Više o kampanji

Beo roĐendanski karneval

CONFLUENCE

Imali smo zadatak da osmislimo i realizujemo kampanju povodom proslave drugog rođendana BEO TC-a, ali tako da bruji cela čaršija!

Više o kampanji

za kraljice i kraljeve jutra

GRAND KAFA

Ko rano rani, Black ‘n’ Easy pije! A naš zadatak je bio da na kreativan način obradimo temu jutro i prikažemo Black ‘n’ Easy kafu kao pokretač u jutarnjim okolnostima.

Više o kampanji

EVO NAS KOD VAS!

IKEA

Imali smo zadatak da uslugu IKEA mobil Click & Collect  koja je do skoro bila dostupna u Beogradu, Novom Sadu i Nišu, predstavimo korisnicima u Čačku, Leskovcu i okolini.

Više o kampanji

IKEA FESTIVAL 2021.

IKEA

IKEA Festival pod nazivom Otvori vrata boljem životu, organizovali smo u čak 5 zemalja istovremeno:  Srbiji, Hrvatskoj, Rumuniji, Ukrajini i Sloveniji.

Više o kampanji

Mirinda kreativci

A&P D.O.O.

Oni su mladi, posebni, talentovani, hrabri. Oni promovišu svoju veštinu putem društvenih mreža i pružaju inspiraciju hiljadama drugih. Oni su – Mirinda kreativci!

Više o kampanji

novogodišnja beoforija

CONFLUENCE

Novogodišnjom kampanjom za BEO shopping centar, uspeli smo da prazničnu euforiju pretvorimo u BEOforiju, kupovinu bez stresa.

Više o kampanji

KAD POŽELIM DA JE SVE PO MOM

CONFLUENCE

Mercator centar je želo da proslavi  18. rođendan, a mi smo im priredili žurku za celu godinu.  Lansirali smo kampanju pod sloganom Kad poželim da je sve po mom  i promenili kompletan vizuelni identitet brenda.

Više o kampanji

OKRENI NOVI LIST

IKEA

IKEA katalog se preselio online, a mi smo pronašli način da ljubiteljima kataloga to saopštimo na zanimljiv i duhovit način.

Više o kampanji

1000 ZAŠTO, 1 BEO

CONFLUENCE

Kampanjom za otvaranje BEO shopping centra trebalo je da istaknemo sve prednosti novog objekta i da se potpuno odvojimo od konkurencije.

Više o kampanji

POŠALJI PORUKU KOJA OBARA S NOGU

MARS

Znamo da nije uvek lako pokazati ljubav, zbog toga smo u okviru Orbit kampanje „Sjaj koji privlači“ osmislili platformu koja je imala cilj da nas podrži i ohrabri u nameri da pokažemo ljubav na jedinstven način.

Više o kampanji

SOČNA DA IZNEVERUJEŠ

MARS

Juicy Fruit žvake su se vratile na tržište Balkana, a mi smo se potrudili da taj povratak bude u velikom stilu. Da izneveruješ!

Više o kampanji

Projekat Ikea nocni klub

IKEA NOĆNI KLUB

IKEA

U Srbiji, Hrvatskoj i Rumuniji organizovali smo IKEA Festival dobrog sna, pod nazivom IKEA Noćni klub.

Više o kampanji

VEČITI DERBI: KUCE ILI MACE

MARS

Svi znamo za decenijska rivalstva Zvezde i Partizana, Bitlsa i Stonsa, Rijane i Bijonse, ali jedno rivalstvo je starije od svih njih.

Više o kampanji

Projekat Ko je reko da je Ikea dalekoKO JE REK’O DA JE IKEA DALEKO?

IKEA

Kod velikog broja Beograđana stvorena je percepcija da je robna kuća IKEA daleko i da se do nje teško stiže.

Više o kampanji

PROBAJ. LAKO JE.

MARS

Maltesers čokoladne kuglice prvi put su došle na naše tržište.

Više o kampanji

NAVIJAJ UZ M&M’s

MARS

Zadatak je bio da brend m&m’s dodatno pozicioniramo kao slatkiš koji se konzumira u prilikama kao što je druženje sa prijateljima i gledanje televizije.

Više o kampanji

MILIONI RAZLOGA ZA OSMEH

MARS

Za Orbit već dugo radimo veliki broj nagradnih igara koje realizujemo na različitim tržištima u regionu.

Više o kampanji

NAPRAVI SLAVU O KOJOJ SE PRIČA

IKEA

Period slava je prilika da se IKEA dodatno približi potrošačima u našoj zemlji, da se pokaže koliko je njena ponuda praktična, povoljna i namenjena širokoj ciljnoj grupi.

Više o kampanji

BLAM CHALLENGE

MARS

Školski blamovi su ono čega se svi sećamo – rado ili nerado.

Više o kampanji

ALWAYS TRAINING

REEBOK

Povodom lansiranja globalne Reebok kampanje Always training, kreirali smo video sa popularnom glumicom Ninom Seničar u glavnoj ulozi.

Više o kampanji

KUPI ORBIT I OSVOJI

MARS

U okviru globalne kampanje “Vreme je da zablistaš” brenda Orbit, osmislili smo nagradnu igru i organizovali je na pet tržišta regiona.

Više o kampanji

LANSIRANJE PROJEKTA THE RESIDENCES AT THE ST. REGIS BELGRADE

St.Regis

Dolazak čuvenog brenda St.Regis u našu zemlju obeležili smo velikim eventom, u kom smo promovisali projekat The Residences at the St. Regis Belgrade.

Više o kampanji

Projekat Beko-Barselona

U DRUŠTVU ŠAMPIONA

BEKO

Zadatak je bio da poboljšamo imidž Beko brenda kao premium partnera Fudbalskog kluba Barselona.

Više o kampanji

OTVARANJE OVIESSE KIDS RADNJE

OVIESSE

Otvaranje dečije radnje brenda Oviesse u TC Delta City bilo je jedno od najupečatljivijih u OVS mreži.

Više o kampanji

Projekat Mercedes Neovlasceni servis

NEOVLAŠĆENI SERVIS MOŽE BITI OPASAN

MERCEDES

Brend Mercedes je želeo da promoviše korišćenje ovlašćenih servisa za održavanje vozila.

Više o kampanji