Klijent

CONFLUENCE

naziv kampanje

1000 ZAŠTO, 1 BEO

Mediji

TV, RADIO, OOH, DISPLAY

Godina

2020

Ideja

Kampanjom za otvaranje BEO shopping centra trebalo je da istaknemo sve prednosti novog objekta i da se potpuno odvojimo od konkurencije. Prednosti smo predstavili u formi pitanja “Zašto toliki parking?”, “Zašto novi bioskop?”, “Zašto PEEK & CLOPPENBURG?”…. a odgovor na sve njih, ujedno je i slogan kampanje: “1000 zašto, 1 BEO”.
OOH kampanja imala je teaser i reveal fazu, gde smo u teaser fazi postavljali pitanja, a u reveal fazi davali odgovor. TV i radio spotove smo na duhovit način postavili iz vizure“hejtera”, tj. ljudi kojima određene prednosti novog shopping centra nisu značajne, pa se čude i postavljaju pitanja. Tako se Zemunac pita zašto je novi shopping centar na drugom kraju grada, devojka na skejtu se čudi zašto ima toliki parking, muškarac koji leži ispred televizora zbunjen je otvaranjem novog bioskopa, itd.