KLIJENT

CONFLUENCE

NAZIV KAMPANJE

NOVOGODIŠNJA BEOFORIJA

MedIJI

TV, OOH, Radio, DISPLAY

TRŽIŠTA

Srbija

GODINA

2020

IdeJa

Novogodišnjom kampanjom za BEO shopping centar, uspeli smo da prazničnu euforiju pretvorimo u BEOforiju, kupovinu bez stresa.

Novoj godini su se posebno radovali naši zadovoljni klijenti i posetioci TC Beo, ali je glavnom liku novogodišnje kampanje sve to malo teže palo.  BEO Deda Mraz, tj. popularni mladi glumac Milan Marić, voli svoj posao, ali ipak CEO DAN NIJE SEO. Doduše, PARKIRAO JE ZA SEKUND i u pauzama od deljenja poklona je NA KRAJU DOBRO JEO, a i  svi su u BEO tržnom centru nosili maske i držali distancu pa se osećao sigurno.

Novogodišnjom kampanjom iz vizure Deda Mraza, uspeli smo da omogućimo ciljnoj grupi da se identifikuje  i pokažemo prazničnu euforiju na duhovit i zanimljiv način.