OKRENI NOVI LIST

OKTOBAR 2020

IKEA katalog se preselio online, a mi smo se potrudili da ljubiteljima kataloga to saopštimo na zanimljiv i duhovit način.

SAZNAJ VIŠE

ISTRAŽIVANJE: FUTURE SHOPPER 2020

MAJ 2020

Svi smo svedoci da se tokom pandemije Covid-19 veliki broj ljudi okrenuo online kupovini. Ali kada će ona zaista postati prvi izbor potrošača? Informacije iz ovog izveštaja nam pružaju uvide u promene ponašanja kupaca i mogu nam pomoći da izgradimo adekvatnu marketing strategiju kao odgovor na izazove sa kojima se suočavamo.

SAZNAJ VIŠE

JELENA BRAJOVIĆ DOBRIJEVIĆ: PRE OTKAZIVANJA KAMPANJA TREBA PORAZMSLITI ŠTA NAM TO DONOSI KRATKOROČNO I DUGOROČNO

APRIL 2020

Naša Jelena Brajović Dobrijević, Deputy Managing Director agencije, učestvovala je u panelu „Na muci se poznaju partneri“ i tim povodom dala intervju za Magazin Mrežu u kojem ističe koliko je važno partnerstvo agencija i kompanija u doba krize. 

SAZNAJ VIŠE

INTERVJU JELENE BRAJOVIĆ DOBRIJEVIĆ: ADVERTAJZING INDUSTRIJA U GODINI ZA NAMA

JANUAR 2020

Naš Deputy Managing Director, Jelena Dobrijevic Brajović, dala je intervju za Marketing Mrežu u kojem se osvrće na prethodnu godinu i iskreno govori o advertajzing boljkama današnjice.

SAZNAJ VIŠE

PRVI SMO LANSIRALI AR FILTERE ZA INSTAGRAM STORY U SRBIJI

DECEMBAR 2019

Samo par meseci nakon što je na globalnom nivou otvorena mogućnost kreiranja različitih AR filtera za Instagram Story, prvi brendirani filteri pojavili su se i u Srbiji. Dok su u svetu pioniri ovakvog oglašavanja bili Nike i Kajli Džener, kod nas je ta čast pripala Juicy Fruit žvakama.

SAZNAJ VIŠE

LANSIRANJE BRENDA JUICY FRUIT

NOVEMBAR 2019

Juicy Fruit žvake su se vratile na tržište Balkana, a mi smo se potrudili da taj povratak bude u velikom stilu. Da izneveruješ!

SAZNAJ VIŠE

Vest Dva kaktusa za sivo

DVA KAKTUSA ZA SIVO!

OKTOBAR 2019.

Veliki rezultat za našu agenciju. Na upravo završenom #Kaktus2019 festivalu integrisanih komunikacija, osvojili smo dve nagrade:
-Najbolja kampanja u kategoriji Outdoor za “Ko je rek’o da je IKEA daleko”
-Najbolja kampanja u kategoriji Digital Social media za Snickers Blam Challenge

SAZNAJ VIŠE

Vest Generacija Alfa

SVE ŠTO NISTE ZNALI O GENERACIJI ALFA

OKTOBAR 2019.

Pripadnici generacije Alfa, odrasli u digitalnoj eri, okruženi ekranima na svakom koraku, postaju striming generacija koja će spojiti fizički i digitalni svet. Sve ovo se dalje odražava na način na koji formiraju mišljenje o brendovima i kupuju proizvode.

SAZNAJ VIŠE

Vest Ikea

LJUDI U PIDŽAMAMA IZNENADILI BEOGRAĐANE

SEPTEMBAR 2019.

Sigurno se i vama nekad dogodilo da zaspite u gradskom prevozu ili na klupi u parku. Ali poslednjih ste dana u Beogradu mogli da vidite puno mladih ljudi koji ciljano izlaze napolje da bi – spavali.

Saznaj više

Vest Pedigree

KUCE I MACE U VEČITOM DERBIJU

SEPTEMBAR 2019.

Svi znamo za decenijska rivalstva Zvezde i Partizana, Bitlsa i Stonsa, Rijane i Bijonse, ali jedno rivalstvo je starije od svih njih. Psi i mačke se već vekovima takmiče za našu naklonost. Ovoga puta, zahvaljujući Pedigree i Whiskas brendovima imamo priliku da se konačno prebrojimo, ali i da pomognemo donaciju 22.000 obroka napuštenim životinjama.

SAZNAJ VIŠE

Vest m&m

m&m’s JE POSTAO ZVANIČAN SLATKIŠ KOŠARKAŠKE REPREZENTACIJE SRBIJE

JUN 2019.

Posle uspešne saradnje brenda m&m’s i fudbalske reprezentacije, na red je došla košarka. Popularni m&m’s čokoladni zalogaji su tako postali zvaničan slatkiš naše košarkaške reprezentacije na predstojećem svetskom prvenstvu u Kini. Želimo našim košarkašima puno slatkih uspeha.

SAZNAJ VIŠE

Vest Maltesers

LANSIRANJE BRENDA MALTESERS NA TRŽIŠTE SRBIJE

MAJ 2019.

Dugo očekivani dolazak Maltesers kuglica u našu zemlju nikako nije prošao neopaženo. Za to se pobrinula naša agencija, koja je kreirala lansirnu kampanju pod sloganom “Probaj. Lako je”. Crvene bilborde sa neodoljivim Maltesers kuglicama i velikim balonima ste sigurno primetili, a da li ste i probali ovaj slatkiš?

SAZNAJ VIŠE

Vest Ikea

PRVI IKEA FESTIVAL U SRBIJI, RUMUNIJI I HRVATSKOJ

APRIL 2019.

Veliki izazov za našu agenciju. Ovog meseca smo u Srbiji, Hrvatskoj i Rumuniji organizovali prvi #IKEAFestival pod nazivom “Uredi život po svom”. Pored odabira sadržaja i organizacije festivalskih aktivnosti u sve tri države, kreirali smo i kampanju za festival, koju smo plasirali na webu, društvenim mrežama i putem radija.

Vest Ikea

KO JE REK’O DA JE IKEA DALEKO?

MART 2019.

Ukoliko ste sa Novog Beograda, a i ako niste, sigurno ste primetili OOH kampanju koji smo uradili za kompaniju IKEA. Hteli smo da pokažemo koliko je Novobeograđanima IKEA zapravo blizu, ali im je i bliska, jer smo napravili posebna rešenja koje povezuju IKEA proizvode sa krajevima Novog Beograda. Ukupno smo osmislili 18 različitih rešenja postavljenih na 24 lokacije. Koje je najbolje?

SAZNAJ VIŠE

Vest Sivo social media za Mars

SIVO POSTALA SOCIAL MEDIA AGENCIJA KOMPANIJE MARS

JANUAR 2019.

Lepe vesti za početak godine. Pored toga što smo radili content za čoko brendove Twix i Snickers za 11 tržišta, kompanija Mars nam je ukazala poverenje da budemo njihova social media agencija i za brendove: Orbit, Airvawes, Skittles, m&m’s, Pedigree i Whiskas. Za ove brendove kreiraćemo sadržaj i voditi stranice u 5 zemalja regiona.