DVA KAKTUSA ZA SIVO!

OKTOBAR 2019.

Veliki rezultat za našu agenciju. Na upravo završenom #Kaktus2019 festivalu integrisanih komunikacija, osvojili smo dve nagrade:

-Najbolja kampanja u kategoriji Outdoor za “Ko je rek’o da je IKEA daleko”

-Najbolja kampanja u kategoriji Digital Social media za Snickers Blam Challenge

Osim pobedničkih radova, još dvaput su se naši radovi našli u finalima, čime smo ostvarili veliki uspeh i ostavili značajan trag na ovogodišnjem Kaktusu. Pogotovo kada se ima u vidu da smo nagrade dobili u kategorijama gde je konkurencija bila izrazito jaka i brojna.

Zahvaljujemo se žiriju festivala, svojim klijentima IKEA i MARS, uz čiju pomoć smo kreirali nagrađene kampanje i čestitamo svim ostalim dobitnicima.

KO JE REK’O DA JE KAKTUS DALEKO?

Kampanja koja je obeležila proleće u Beogradu, sada je proglašena najboljom Outdoor kampanjom u Srbiji u poslednjih godinu dana. U cilju da IKEA robnu kuću dodatno približimo građanima Novog Beograda, kreirali smo čak 18 različitih geotargetiranih rešenja u kojima smo svaki kraj Novog Beograda povezali sa određenim IKEA proizvodima.

Originalan i duhovit način na koji smo to uradili, doneo nam je nagradu Kaktus.

ŠKOLSKI BLAMOVI UBOLI KAKTUS

Snickers Blam Challenge bila je Social Media kampanja kreirana za početak školske godine. A šta nas najviše vezuje za školu- nego školski blamovi? Tokom trajanja kampanje pristiglo nam je preko 1000 različitih blamova, a Snickers je u ovom periodu ostvario najveći market share od 2016. godine.

Na ovogodišnjem Kaktusu, Snickers Blam Challenge proglašen je najboljom kampanjom za društvene mreže u Srbiji u proteklih godinu dana.