DECEMBAR 2022
Godinu završavamo UEPS nagradama! I to ni manje ni više nego sa 5 nagrada! 2022. popili smo puno kafe dok nismo došli do pobedničkih rešenja za Black’n’Easy i Lidl klijente. Na našu veliku čast, žiri je prepoznao uloženi rad i kreativnost. Humorističke note „Kraljice i kraljeva jutra„ oraspoložile su mnoge ljubitelje kafe, pružajući im neophodnu podršku i priznanje. Lidl poruka „Hoćeš da menjamo mesta?”, pokrenula je važne teme u javnosti i uticala na svest mnogih vozača o potrebama i pravima osoba sa invaliditetom. Naše dragoceno iskustvo rada na ovim kampanjama krunisano je sa 5 značajnih nagrada UEPS kreativnog takmičenja, zato hvala stručnom žiriju i čestitke svim dobitnicima!
Nagrade koje smo dobili su:
Zlato za odnos prema kupcima sa LIDL-om Srbija, za kampanju „Hoćeš da menjamo mesta?”.
Zlato za aktivnosti na ostalim vanstandardnim mestima sa LIDL-om Srbija, za kampanju „Hoćeš da menjamo mesta?”.
Srebro za društveno odgovorni i humanitarni projekat sa LIDL-om Srbija, za kampanju „Hoćeš da menjamo mesta?”.
Bronza za brand PR sa Black’n’Easy, za kampanju „Kraljice i kraljevi jutra.”
Bronza za radio spot sa Black’n’Easy, za kampanju „Kraljice i kraljevi jutra.”