UPS! OSVOJILI SMO 5 UEPS-A!
DECEMBAR 2022.
Godinu zatvaramo sa 5 nagrada na UEPS takmičenju za dve različite kampanje u 5 kategorija!
SAZNAJ VIŠEEVO NAS KOD VAS!
OKTOBAR 2022.
IKEA & SIVO u još jednoj kolaboraciji, ovog puta na kampanji za IKEA click and collect uslugu.
SAZNAJ VIŠETRI SU ZA SREĆU!
MART 2022.
Confluence & SIVO nastavljaju saradnju i proširuju tim. Immo Outlet Center je pored BEO shoping centra i Mercator centra, novi član tima.
SAZNAJ VIŠENIJE SVE TAKO SIVO, NOVI KLIJENT JE BLACK. BLACK AND EASY!
JANUAR 2022.
Iako nije bilo easy, we got Black & Easy!
SAZNAJ VIŠEBRONZA NA UEPSU IDE U PARU I UKLAPA SE U IMAGE
DECEMBAR 2021.
Ove godine, radili smo više kampanja za Balkan Bet, a za dve smo osvojili UEPS nagrade
SAZNAJ VIŠEAko veliki klijent ode treba samo reći – idemo dalje!
Decembar 2021.
Jelena Brajović Dobrijević, Deputy Managing Director agencije SIVO, specijalno za Marketing mrežu govori šta ako veliki klijent ode, kao i da li su male i srednje kompanije „bolji“ klijenti.
SAZNAJ VIŠEMirinda kreativci
Jul 2021.
Oni su mladi, posebni, talentovani, hrabri. Oni promovišu svoju veštinu putem društvenih mreža i pružaju inspiraciju hiljadama drugih. Oni su – Mirinda kreativci!
SAZNAJ VIŠE#izazov2021: Kralj je mrtav, živeo kralj!
MART 2021.
Marin Šimurina – Managing Director govori za Marketing mrežu ko kreira reputaciju struke u Srbiji i koja je tu uloga agencija, brendova i medija.
SAZNAJ VIŠEDobri klijenti idu u paru. Postali smo nova kreativna agencija za BEO i Mercator
DECEMBAR 2020.
Kod nas se godina završava lepim vestima. Još jednom se potvrdilo da su kompanija Confluence i agencija Sivo odličan spoj.
SAZNAJ VIŠEKAKTUS ZA MIRAN SAN!
NOVEMBAR 2020.
U septembru 2019. godine, organizovali smo IKEA Festival dobrog sna pod nazivom IKEA Noćni klub i tokom 12 dana trajanja festivala, zajednički sa klijentom osmislili i organizovali aktivnosti za tri tržišta: Srbiju, Hrvatsku i Rumuniju.
SAZNAJ VIŠEOKRENI NOVI LIST
OKTOBAR 2020
IKEA katalog se preselio online, a mi smo se potrudili da ljubiteljima kataloga to saopštimo na zanimljiv i duhovit način.
SAZNAJ VIŠEISTRAŽIVANJE: FUTURE SHOPPER 2020
MAJ 2020
Svi smo svedoci da se tokom pandemije Covid-19 veliki broj ljudi okrenuo online kupovini. Ali kada će ona zaista postati prvi izbor potrošača? Informacije iz ovog izveštaja nam pružaju uvide u promene ponašanja kupaca i mogu nam pomoći da izgradimo adekvatnu marketing strategiju kao odgovor na izazove sa kojima se suočavamo.
SAZNAJ VIŠEJELENA BRAJOVIĆ DOBRIJEVIĆ: PRE OTKAZIVANJA KAMPANJA TREBA PORAZMSLITI ŠTA NAM TO DONOSI KRATKOROČNO I DUGOROČNO
APRIL 2020
Naša Jelena Brajović Dobrijević, Deputy Managing Director agencije, učestvovala je u panelu „Na muci se poznaju partneri“ i tim povodom dala intervju za Magazin Mrežu u kojem ističe koliko je važno partnerstvo agencija i kompanija u doba krize.
SAZNAJ VIŠEINTERVJU JELENE BRAJOVIĆ DOBRIJEVIĆ: ADVERTAJZING INDUSTRIJA U GODINI ZA NAMA
JANUAR 2020
Naš Deputy Managing Director, Jelena Dobrijevic Brajović, dala je intervju za Marketing Mrežu u kojem se osvrće na prethodnu godinu i iskreno govori o advertajzing boljkama današnjice.
SAZNAJ VIŠEPRVI SMO LANSIRALI AR FILTERE ZA INSTAGRAM STORY U SRBIJI
DECEMBAR 2019
Samo par meseci nakon što je na globalnom nivou otvorena mogućnost kreiranja različitih AR filtera za Instagram Story, prvi brendirani filteri pojavili su se i u Srbiji. Dok su u svetu pioniri ovakvog oglašavanja bili Nike i Kajli Džener, kod nas je ta čast pripala Juicy Fruit žvakama.
SAZNAJ VIŠELANSIRANJE BRENDA JUICY FRUIT
NOVEMBAR 2019
Juicy Fruit žvake su se vratile na tržište Balkana, a mi smo se potrudili da taj povratak bude u velikom stilu. Da izneveruješ!
SAZNAJ VIŠEDVA KAKTUSA ZA SIVO!
OKTOBAR 2019.
Veliki rezultat za našu agenciju. Na upravo završenom #Kaktus2019 festivalu integrisanih komunikacija, osvojili smo dve nagrade:
-Najbolja kampanja u kategoriji Outdoor za “Ko je rek’o da je IKEA daleko”
-Najbolja kampanja u kategoriji Digital Social media za Snickers Blam Challenge
SVE ŠTO NISTE ZNALI O GENERACIJI ALFA
OKTOBAR 2019.
Pripadnici generacije Alfa, odrasli u digitalnoj eri, okruženi ekranima na svakom koraku, postaju striming generacija koja će spojiti fizički i digitalni svet. Sve ovo se dalje odražava na način na koji formiraju mišljenje o brendovima i kupuju proizvode.
SAZNAJ VIŠELJUDI U PIDŽAMAMA IZNENADILI BEOGRAĐANE
SEPTEMBAR 2019.
Sigurno se i vama nekad dogodilo da zaspite u gradskom prevozu ili na klupi u parku. Ali poslednjih ste dana u Beogradu mogli da vidite puno mladih ljudi koji ciljano izlaze napolje da bi – spavali.
Saznaj višeKUCE I MACE U VEČITOM DERBIJU
SEPTEMBAR 2019.
Svi znamo za decenijska rivalstva Zvezde i Partizana, Bitlsa i Stonsa, Rijane i Bijonse, ali jedno rivalstvo je starije od svih njih. Psi i mačke se već vekovima takmiče za našu naklonost. Ovoga puta, zahvaljujući Pedigree i Whiskas brendovima imamo priliku da se konačno prebrojimo, ali i da pomognemo donaciju 22.000 obroka napuštenim životinjama.
SAZNAJ VIŠEm&m’s JE POSTAO ZVANIČAN SLATKIŠ KOŠARKAŠKE REPREZENTACIJE SRBIJE
JUN 2019.
Posle uspešne saradnje brenda m&m’s i fudbalske reprezentacije, na red je došla košarka. Popularni m&m’s čokoladni zalogaji su tako postali zvaničan slatkiš naše košarkaške reprezentacije na predstojećem svetskom prvenstvu u Kini. Želimo našim košarkašima puno slatkih uspeha.
SAZNAJ VIŠELANSIRANJE BRENDA MALTESERS NA TRŽIŠTE SRBIJE
MAJ 2019.
Dugo očekivani dolazak Maltesers kuglica u našu zemlju nikako nije prošao neopaženo. Za to se pobrinula naša agencija, koja je kreirala lansirnu kampanju pod sloganom “Probaj. Lako je”. Crvene bilborde sa neodoljivim Maltesers kuglicama i velikim balonima ste sigurno primetili, a da li ste i probali ovaj slatkiš?
SAZNAJ VIŠEPRVI IKEA FESTIVAL U SRBIJI, RUMUNIJI I HRVATSKOJ
APRIL 2019.
Veliki izazov za našu agenciju. Ovog meseca smo u Srbiji, Hrvatskoj i Rumuniji organizovali prvi #IKEAFestival pod nazivom “Uredi život po svom”. Pored odabira sadržaja i organizacije festivalskih aktivnosti u sve tri države, kreirali smo i kampanju za festival, koju smo plasirali na webu, društvenim mrežama i putem radija.
KO JE REK’O DA JE IKEA DALEKO?
MART 2019.
Ukoliko ste sa Novog Beograda, a i ako niste, sigurno ste primetili OOH kampanju koji smo uradili za kompaniju IKEA. Hteli smo da pokažemo koliko je Novobeograđanima IKEA zapravo blizu, ali im je i bliska, jer smo napravili posebna rešenja koje povezuju IKEA proizvode sa krajevima Novog Beograda. Ukupno smo osmislili 18 različitih rešenja postavljenih na 24 lokacije. Koje je najbolje?
SAZNAJ VIŠESIVO POSTALA SOCIAL MEDIA AGENCIJA KOMPANIJE MARS
JANUAR 2019.
Lepe vesti za početak godine. Pored toga što smo radili content za čoko brendove Twix i Snickers za 11 tržišta, kompanija Mars nam je ukazala poverenje da budemo njihova social media agencija i za brendove: Orbit, Airvawes, Skittles, m&m’s, Pedigree i Whiskas. Za ove brendove kreiraćemo sadržaj i voditi stranice u 5 zemalja regiona.