klijent
BEO SHOPPING CENTRE
naziv kampanje
BEO ROĐENDANSKI KARNEVAL
mediji
OOH, SOCIAL MEDIA, RADIO
godina
2022
Tržišta
SRBIJA
Ideja
Imali smo zadatak da osmislimo i realizujemo kampanju povodom proslave drugog rođendana BEO SC-a, ali tako da bruji cela čaršija!!! Strasne ljubitelje šopinga rešili smo da obradujemo karnevalom zabave, fudbala, kafe, muzike, plesa i najvrednijim poklonom, putovanjem u RIO za dvoje!
Cilj kampanje bio je pružiti postojećim korisnicima BEO šoping centra novo iskustvo, i motivisati nove korisnike da upoznaju i otkriju šta sve BEO ima u ponudi. Takođe, kampanjom, jasno diferencirati BEO brend u odnosu na konkurenciju, kroz inovativna komunikaciona rešenja, kao i u pogledu BTL aktivnosti tokom mesec dana trajanja kampanje.
Nas je ledeni februar dodatno inspirisao da kreativnim konceptom zagrejemo srca posetioca BEO šoping centra, a kako su se oni zabavljali pogledajte u nastavku!