Klijent

IKEA

naziv kampanje

OKRENI NOVI LIST

Mediji

OOH, Display, Društvene mreže, Radio

Trzista

Srbija, Hrvatska, Rumunija

Godina

2020

Ideja

IKEA katalog se preselio online, a mi smo pronašli način da ljubiteljima kataloga to saopštimo na zanimljiv i duhovit način.

Slogan “Okreni novi list” sugeriše na pozitivnu promenu, a istovremeno na okretanje listova u katalogu. Za razliku od štampanog kataloga, digitalni katalog znači dostupnost, pa je jedan od glavnih ciljeva kampanje upravo približavanje ideje o tome da su sva IKEA rešenja i kreativne ideje dostupni u svakom trenutku i svuda.

Za tri različita tržišta Srbiju, Hrvatsku i Rumuniju, osmislili smo više rešenja koja se nadovezuju na glavni slogan. Sa namerom da istaknemo nostalgiju i emotivnu vrednost rituala listanja štampanog IKEA kataloga osmislili smo dodatni slogan “Stvari se menjaju, inspiracija ostaje” i uspeli da spojimo stvari koje su se ranije koristile u svakodnevnom životu, a sada su u malo drugačijem obliku. Time smo želeli da ukažemo da se stvari menjaju, ali na bolje, funkcionalnije i praktičnije načine.