Klijent
MARS
Brend
JUICY FRUIT
naziv kampanje
SOČNA DA IZNEVERUJEŠ
Mediji
TVC, Outdoor, Display, Društvene mreže, POS
tržišta
Srbija, Albanija, Kosovo, Makedonija, Crna Gora
Godina
2019
Ideja
Juicy Fruit žvake su se vratile na tržište Balkana, a mi smo se potrudili da taj povratak bude u velikom stilu. Da izneveruješ!
Pošli smo od toga da brend približimo ciljnoj grupi, a to su pre svega mladi od 13 do 25 godina. Zato smo koristili njihov sleng i skraćenice, koje su omiljen način komuniciranja među mladima, pre svega na društvenim mrežama. Odatle je proizašao slogan Sočna da izneveruješ! i tizer kampanja bazirana na skraćenici ŽNP (Žvaćem ne prestajem). Vizuelno upečatljiva i atraktivna rešenja u dominantnoj žutoj boji obeležila su početak jeseni po gradovina širom Srbije, Albanije, Makedonije, Crne Gore i Kosova.