Klijent

IKEA

naziv kampanje

NAPRAVI SLAVU O KOJOJ SE PRIČA

Mediji

Display, društvene mreže

Godina

2018

Ideja

Period slava je prilika da se IKEA dodatno približi potrošačima u našoj zemlji, da se pokaže koliko je njena ponuda praktična, povoljna i namenjena širokoj ciljnoj grupi. Na zahtev klijenta, trebalo je da kampanjom obuhvatimo što više proizvoda, koji se smatraju udarnim za period slava, tj. za pripremu i serviranje hrane i smeštaj gostiju. Došli smo na ideju da IKEA proizvodi iz prvog lica govore kako su se proveli na slavi, a sve pod upečatljivim i motivišućim sloganom „Napravi slavu o kojoj se priča“. Time smo jasno pokazali praktičnost i dostupnost IKEA proizvoda, ali i duhovitim i relevantnim kopijima, dodatno IKEA brend približili potrošačima.

Ukupno smo osmislili i kreirali preko 20 različitih rešenja koje smo plasirali na IKEA Facebook i Instagram stranicama.