Klijent
IKEA
naziv kampanje
KO JE REK’O DA JE IKEA DALEKO?
Mediji
OOH, Radio, Display, Društvene mreže
Godina
2019
Ideja
Kod velikog broja Beograđana stvorena je percepcija da je robna kuća IKEA daleko i da se do nje teško stiže. Naš zadatak je bio da pokažemo da to nije tako, pogotovo stanovnicima Novog Beograda, koji auto-putem mogu stići do robne kuće IKEA za 20-25 minuta. Zato smo osmislili duhovit slogan: “Ko je rek’o da je IKEA daleko?” i odlučili da istaknemo približnu minutažu koja je potrebna da se iz određenog kraja Novog Beograda stigne do IKEA robne kuće. Uz to, želeli smo i da im dodatno približimo IKEA proizvode, povezujućí ih na duhovit i zanimljiv način za svaki kraj Novog Beograda. Time smo došli do upečatljive i efikasne geotargetirane kampanje sa čak 18 različitih rešenja postavljenih na 24 lokacije na Novom Beogradu.