Klijent

MARS

Brend

JUICY FRUIT

naziv kampanje

SOČNA DA IZNEVERUJEŠ

Mediji

TVC, Outdoor, Display, Društvene mreže, POS

tržišta

Srbija, Albanija, Kosovo, Makedonija, Crna Gora

Godina

2019

Ideja

Juicy Fruit žvake su se vratile na tržište Balkana, a mi smo se potrudili da taj povratak bude u velikom stilu. Da izneveruješ!

Pošli smo od toga da brend približimo ciljnoj grupi, a to su pre svega mladi od 13 do 25 godina. Zato smo koristili njihov sleng i skraćenice, koje su omiljen način komuniciranja među mladima, pre svega na društvenim mrežama. Odatle je proizašao slogan Sočna da izneveruješ! i tizer kampanja bazirana na skraćenici ŽNP (Žvaćem ne prestajem). Vizuelno upečatljiva i atraktivna rešenja u dominantnoj žutoj boji obeležila su početak jeseni po gradovina širom Srbije, Albanije, Makedonije, Crne Gore i Kosova.